Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Pińczów
Numer: StPr/20/0163
OBOWIĄZKI:
zapoznanie z działalnością oraz organizacja biura, poznanie dokumentów księgowych małych firm obsługiwanych przez biuro, zapoznanie się z dokumentacja finansowo- księgowo- kadrową; dokumentacja Zus, program Płatnik, Optima, Tax-Pro; zapoznanie się z dokumentacją, zasadami prowadzenia ksiąg rachunkowych; poznanie form opodatkowania; sporządzanie sprawozdawczości; sporządzanie VAT7, Pit 5, IPK; księgowanie dokumentów w księgach rachunkowych i książce przychodów i rozchodów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

staż dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Pińczów, w wieku powyżej 30 roku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego

Miejsce pracy:

Pińczów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 057,6 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: HEWEA Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Byków k/ Wrocławia

 (tylko 15 km od centrum miasta)     Obowiązki: kompleksowa obsługa recepcji; ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wysyłka korespondencji wychodzącej; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze; obsługa centrali telefonicznej; dbanie o dobry...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Remitent sp. z o. o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Mysłowice

Miejsce pracy: Mysłowice   Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: obsługę asystencką Zarządu, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu oraz efektywne wsparcie Zarządu Spółki w organizacji codziennej pracy, koordynację sprawnego obiegu dokumentów...

Aktywny od: dzisiaj

Office Manager

Pracodawca: eobuwie.pl S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Czym będziesz się zajmował? Koordynacją wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji we wrocławskim oddziale naszej firmy, Dbaniem o sprawne funkcjonowanie biura, Dbaniem o prawidłowy przepływ korespondencji i obieg dokumentów, Obsługą gości, dbałością o...