Asystent parlamentarny

Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Asystent parlamentarny
Miejsce pracy: Gorlice
Numer: StPr/20/0557
OBOWIĄZKI:

wspieranie Posła na Sejm RP w codziennej pracy; obsługa sekretariatu; obsługa poczty poselskiej; prowadzenie rejestrów: zaproszeń, pism oraz inicjowanie spraw; prowadzenie spraw i interwencji poselskich, w tym: przygotowywanie pism, interpelacji oraz zapytań poselskich; prowadzenie kalendarza Posła na Sejm RP; obsługa spotkań Posła na Sejm; sporządzanie notatek ze spotkań oraz notatek na stron internetową; dbanie o dobrą komunikację biura

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe - preferowane: prawo, administracja, politologia lub historia

Miejsce pracy:

Gorlice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...