Kierownik biura

Dołącz do najlepszych! Ponad 15 lat doświadczenia firmy Najda Consulting – zrealizowaliśmy 276 projektów inwestycyjnych na ponad 1 mld zł. Jesteśmy liderem w pozyskiwaniu dotacji unijnych oraz realizacji projektów inwestycyjnych. Chcesz się znaleźć w takim zespole? Właśnie rekrutujemy na stanowisko

Kierownik biura
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
  • Wsparcie organizacyjne bieżącej pracy Zarządu
  • Zapewnienie i nadzór nad sprawnym przepływem informacji między działami
  • Zapewnienie właściwego funkcjonowania zaplecza administracyjnego oraz obiegu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Opracowywanie ofert handlowych
  • Organizacja pracy biura:
    • obsługa telefoniczna i mailowa biura,
    • obsługa klientów firmy
    • koordynacja spotkań w sali konferencyjnej
    • organizowanie wideokonferencji
    • nadzór nad stanem zapasów materiałów biurowych i eksploatacyjnych
  • Przygotowywanie zestawień i prezentacji
  • Współtworzenie komunikatów oraz aktualizacja treści stron internetowych i mediów społecznościowych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Poszukujemy Osób:
  • Posiadających min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Potrafiących koordynować wiele zadań jednocześnie
  • Posiadających wysoką kulturę osobistą
  • Posiadających doświadczenie w obsłudze biura/sekretariatu (w tym samodzielnego redagowania treści dokumentów i notatek)
  • Posiadających wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobrze organizujących pracę własną pod presją czasu
  • Znających pakiet MS Office
  • Zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania najwyższych standardów pracy
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Wysokie umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i dyplomatyczne;
  • Osoby cechujące się samodzielnością, inicjatywą i odpowiedzialnością za realizację powierzonych zadań
Pracując z nami otrzymasz:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Możliwość współtworzenia oraz rozwoju firmy
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
  • Ciekawą pracę w dynamicznej, rozwijającej się w nowoczesnych przestrzeniach biurowych firmie
  • Możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...