Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych


Dla naszego Klienta poszukujemy osób skrupulatnych i pracowitych, potrafiących budować partnerskie relacje, gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:



Specjalista ds. Administracyjno-Księgowych
Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
  • koordynowanie obiegu dokumentów między Centralą a Biurem Księgowym
  • nadzór nad dokumentacją księgową
  • przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji do sprawozdań
  • księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych
  • przygotowywanie przelewów i raportów nalezności
  • rozliczanie zaliczek
  • dekretacja dokumentów zgodnie z zasadami firmy
  • prowadzenie wstępnej windykacji telefonicznej
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • dokładność oraz samodzielne i analityczne myślenie
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i rzetelność
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  • wykształcenie min. Średnie
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w firmie o ugruntowanej wieloletniej renomie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy do działu marketingu

Pracodawca: FELDER Group Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żory

OBOWIĄZKI aktywna komunikacja z klientami w mediach społecznościowych edycja profili firmowych w mediach społecznościowych obsługa programu logowania klientów odbieranie telefonów przygotowywanie poczty firmowej akwizycja nowych adresów z internetu telefonowanie do...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. zamówień

Pracodawca: Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Radomsko

tworzenie zleceń załadunkowych w dedykowanym systemie firmowym, tworzenie artykułów w dedykowanym systemie firmowym, zlecanie oraz koordynacja wysyłek materiałów testowych, inne zadania wspierające pracę działu. minimum średnie wykształcenie, mile widziane...