Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Nakło Śląskie
Numer: StPr/20/0819
OBOWIĄZKI:
telefoniczny oraz mailowy kontakt z kontrahentami zagranicznymi (rynek wschodni oraz zachodni); negocjowanie oraz tłumaczenie kontraktów; ustalanie stanów rozliczeń z poszczególnymi kontrahentami; uczestniczenie w zagranicznych targach motoryzacyjnych; współpraca z prawnikami zagranicznymi; monitorowanie stanu zadłużenia oraz windykacja należności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Zaawansowana znajomość: programu Excel, podstaw ksiegowości.

Miejsce pracy:

Nakło Śląskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Młodszy analityk ds. rozliczeń

Pracodawca: BPO International

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Aktywna rozbudowa portfolio partnerów biznesowych oraz budowanie relacji i współpraca z obecnymi partnerami; Analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sieci dystrybucji; Analiza finansowa współpracy z Partnerami; Współpraca z innymi...

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka działu

Pracodawca: Eneria Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

Opis stanowiska: zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Oddziału oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych ścisła współpraca z działem księgowości – opisywanie faktur, ewidencja dokumentów rozliczanie zaliczek oraz wydatków pracowników...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...