Pracownik w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym

Narodowy Bank Polski

Oddział Okręgowy w Białymstoku

poszukuje kandydatów do pracy

w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym



Do głównych zadań pracownika należeć będzie:

  • pełnienie roli koordynatora ds. szkoleń oraz prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników oddziału okręgowego,
  • prowadzenie spraw pracowniczych (kadrowych, socjalnych),
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem pożyczek pieniężnych dla pracowników, emerytów i rencistów NBP,
  • realizacja zadań związanych z zarządzaniem czasem pracy oraz kontrolą dyscypliny pracy w oddziale okręgowym,
  • sporządzanie comiesięcznej informacji o oddziale w systemie IOD,
  • prowadzenie i aktualizowanie zbioru wydanych pełnomocnictw i upoważnień oraz pełnego zbioru regulacji wewnętrznych Dyrektora Oddziału,
  • gospodarowanie odzieżą roboczą, ochronną i służbową oraz sprzętem ochrony osobistej,
  • prowadzenie gospodarki pokojami gościnnymi, stemplami i pieczęciami.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, public relations).

Wymagania pożądane:

  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
  • umiejętność formułowania logicznych wypowiedzi pisemnych oraz ustnych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zdolność planowania pracy własnej, samodzielność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • biegła obsługa komputera i praktycznego korzystania z oprogramowania MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point.

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie),
  • gotowość uczenia się, otwartość na zmiany.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...