Asystent / Asystentka ds. rozliczeń w dziale księgowości

Ogłoszenie numer: 3733323, z dnia 2020-10-07

Firma AA Herkules specjalizująca się w wynajmie i sprzedaży podestów ruchomych

poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. rozliczeń w dziale księgowości

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

 

Opis stanowiska

  • rozliczanie umów najmu klientów - wystawianie faktur VAT
  • generowanie wszelkich innych dokumentów rozliczeniowych.
  • nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów
  • weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
  • uczestniczenie w procedurach zamknięcia okresu księgowego
  • uczestniczenie w przygotowaniu deklaracji podatkowych VAT,CIT oraz sprawozdań dla instytucji         zewnętrznych
  • wspomaganie bieżących prac działu księgowości
  • bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami,
  • utrzymywanie dobrych relacji z  klientami

Wymagania

  • wykształcenie ekonomiczne ( rachunkowość lub finanse)
  • doświadczenie w obszarze księgowości / rachunkowości
  • znajomość podstawowych zagadnień księgowych i podatkowych
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,

Oferujemy

  • stałą i uczciwą pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • pełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązków (szkolenia, kursy itp.)
  • pracę w młodym, zgranym zespole
  • pracę ciekawą, pełną wyzwań, z możliwością awansu i podnoszenia swoich kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka biura

Pracodawca: Phytomedica Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Szukam asystenta/asystentki do pracy na pół etatu w biurze w firmie działającej w branży farmaceutycznej. Do zadań będzie należeć prowadzenie korespondencji, prowadzenie biura, telefoniczna obsługa klientów / kontrahentów i inne zadania powierzone przez...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek Merkury Market w Polsce oraz Słowacji.  Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym (mile widziani...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik rejestracji medycznej

Pracodawca: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa - Wawer

Wymagane: wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, doświadczenie w pracy w placówkach medycznych. Mile widziane: dyspozycyjność, elastyczność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją...