Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 3724635, z dnia 2020-09-28

Firma MOJ S.A. – Oddział Kuźnia „Osowiec” notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych poszukuje kandydata na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: opolskie / Osowiec k/Opola

 

Opis stanowiska

  • obsługa sekretariatu, kasy,
  • przygotowywanie dokumentów (pism, umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy,

Wymagania

  • zawód / doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy na stanowisku,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • wykształcenie: średnie.

Inne:

  • mile widziane prawo jazdy kat B.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Nakło Śląskie

zapoznianie się z przepisami BHP i p.poż., zapozannie się z dokumentacją ŚODR, zapoznanie się z metodyką pracy doradczej, wykonywanie prac biurowych, pomoc w organizowaniu szkoleń, przyotowanie wniosków dla rolników,Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. sprzedaży i handlu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żywiec

Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Pomoc w archiwum zakładowym, w tym: -przygotowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum -sporządzanie dokumentacji na stanowisku archiwisty -układanie w archiwum przekzanych dokumentów oraz pomoc w kancelarii Starostwa, w tym: -rejestrowanie korenspondemcji...