Office Manager

Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!

 

Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzą specjaliści od lat związani z branżą OZE. Zajmujemy się wykonywaniem instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych od A do Z - wspieramy przy pozyskiwaniu preferencyjnego finansowania, montujemy i uruchomiamy instalacje, a także zapewniamy serwis i opiekę posprzedażową.

 
Gwarantujemy najwyższy poziom wykonania i jakości każdej inwestycji. Posiadamy profesjonalne ekipy montażowe na terenie całego kraju i współpracujemy wyłącznie z certyfikowanymi instalatorami. Pozyskaliśmy już 3 tysiące klientów, a nasze instalacje przekraczają moc 10 MW.

 

Office Manager
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy
  • Zamawianie artykułów biurowych, dbanie o zaopatrzenie biura
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura
  • Wsparcie administracyjne dla pracowników
  • Organizacja wewnętrznych eventów
  • Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
WYMAGANIA:
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu
OFERUJEMY:
  • Umowa o pracę
  • Benefity: dofinansowanie do Karty Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Dogodna lokalizacja blisko Metro Wilanowska
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dużą samodzielność w działaniu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi, wybór i negocjacje warunków współpracy
  • Zamawianie artykułów biurowych, dbanie o zaopatrzenie biura
  • Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających codzienne funkcjonowanie biura
  • Wsparcie administracyjne dla pracowników
  • Organizacja wewnętrznych eventów
  • Zarządzanie budżetem administracyjnym, monitoring i optymalizacja kosztów
WYMAGANIA:
  • Minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu
OFERUJEMY:
  • Umowa o pracę
  • Benefity: dofinansowanie do Karty Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Dogodna lokalizacja blisko Metro Wilanowska
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dużą samodzielność w działaniu

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Sunday Polska Sp z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Sunday Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy NIP: 1182108501 | REGON: 361476651 | KRS: 0000556702 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@sundaypolska.pl

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-prawnych

Pracodawca: Budimex SA

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Chełm

Do Twoich zadań należeć będzie: opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług, prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji, sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka zespołu [rekrutacja on-line]

Pracodawca: STRABAG Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Pruszków

Zadania: zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, w tym obsługa korespondencji, zamawianie materiałów biurowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wsparcie kierownika zespołu w zadaniach administracyjnych współpraca z jednostkami organizacyjnym...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy- dział sprzedaży

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Parowa

Udzielanie wsparcia innym pracownikom działu handlowego, sprzedaż produktów, utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi, pozyskiwanie klientów, analiza i przygotowywanie oferty handlowej. Miejsce wykonywania stażu: PPHU Ceramika Artystyczna "WIZA" Sp. z o.o., Parowa...