Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Słupsk
NA TYM STANOWISKU, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
  • Bieżącą obsługę administracyjno-biurową kontraktu budowlanego.
  • Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących kontraktu.
  • Pomoc przy kolaudacie i dokumentacji powykonawczej.
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Zamawianie artykułów biurowych.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI POSIADASZ:
  • Wykształcenie min średnie, mile widziane ekonomiczne, finansowe lub techniczne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – obsługa sekretariatu.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excel.
  • Samodzielność, dokładność i skrupulatność.
Nasza oferta:
  • rynkowe wynagrodzenie
  • prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
  • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina)
  • przyjazna atmosfera w pracy
  • bony podarunkowe
  • pożyczka mieszkaniowa

WIZJE ZMIENIAMY W RZECZYWISTOŚĆ

Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki.

Rocznie realizujemy ponad 100 kontraktów budując i modernizują linie kolejowe, tramwajowe, autostrady i drogi ekspresowe, mosty, obiekty inżynieryjne oraz sieci elektroenergetyczne.

Jesteśmy dumni mogąc brać udział w skomplikowanych i innowacyjnych przedsięwzięciach infrastrukturalnych, takich jak:
  • modernizacja blisko 20% długości torów dedykowanych połączeniom obsługiwanym przez Pendolino,
  • budowa najnowocześniejszego w Polsce zaplecza technicznego dla obsługi pociągów aglomeracyjnych,
  • wyprodukowanie pierwszego w Polsce magazynu energii wytworzonej przez farmę wiatrową,
  • udział w budowie pierwszej w Niemczech elektrycznej autostrady dla ciężarówek,
  • dostawa zintegrowanego systemu dynamicznej informacji podróżnych i bezpieczeństwa pasażerów, zastosowanego poraz pierwszy na dworcu Łódź Fabryczna
  • przebudowa linii tramwajowej wraz z rewitalizacją mostu Piłsudskiego w Krakowie, czy systemu zasilania nowej sieci tramwajowej w Olsztynie,
  • zaprojektowanie, produkcja urządzeń i zmiana napięcia dla linii WKD z 600 V na 2 KV
oraz tysięcy innowacyjnych rozwiązań w energetyce i kolejnictwie wdrożonych w okresie ponad 70 lat naszej działalności.

Aplikacje:

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ – DOŁĄCZ DO NAS. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Polityka prywatności dla kandydatów

Realizując wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) ( dalej „RODO”), chcemy poinformować, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 13 RODO, jak przetwarzamy dane osobowe kandydatów starających się w zatrudnienie.
1. Kto odpowiada za Twoje dane osobowe? (Administrator)
Administratorem danych osobowych jest Spółka Trakcja (dalej „Spółka”) wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000084266, NIP: 525-000-24-39, REGON: 010952900.
2. Jak się skontaktować z Administratorem?
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się listownie z Administratorem na adres: Al. Jerozolimskie 100 II p., 00-807 Warszawa, za pomocą poczty elektronicznej na adres email: recepcja@grupatrakcja.com lub telefonicznie pod numerem 48 22 483 30 00.
3. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawy prawne?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych jest Twoja dobrowolna zgoda.
Zakres danych pozyskiwanych w tym celu danych jest określony w przepisach Kodeksu pracy. Dane dot. imienia, nazwiska, daty urodzenia oraz danych kontaktowych pozyskiwane są na podstawie przepisów art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy. W przypadku, jeżeli na potrzeby rekrutacji na konkretne stanowisko niezbędne jest pozyskiwanie od kandydata danych dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, jest oznaczana konieczność pozyskiwania tych danych. Dane te są też pozyskiwane zgodnie z przepisami wspomnianego art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy i na tej podstawie, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne dane, niż wymienione wyżej są przetwarzane z inicjatywy osoby je podającej. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą może w każdej chwili wystąpić w wnioskiem o ich usunięcie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych, przed jej cofnięciem, kierując wniosek na adres iod@grupatrakcja.com.
Jeżeli kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Trakcja S.A., musi wyraźnie wyrazić swoją zgodę. W takiej sytuacji Spółka będzie uwzględniać aplikację kandydata w prowadzonych rekrutacjach w okresie 1 roku. Po tym okresie dane zostaną usunięte.
Jeżeli nie została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, będą one przetwarzane przez okres umożliwiający obronę przez roszczeniami ze strony kandydata, do 6 miesięcy.
W siedzibie spółki zainstalowane są systemy monitoringu wizyjnego. W związku z tym wizerunek osób przebywających w pomieszczeniach spółki jest rejestrowany i przetwarzany w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest organizacja procesu pracy, ochrona osób przebywających na terenie zarządzanym przez Administratora i ochrona mienia oraz informacji należących do Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane przetwarzane są przez okres do 3 mies. a po tym czasie usuwane.
4. Prawa osób, których dane przetwarza Trakcja S.A.
Na podstawie przepisów RODO kandydatom uczestniczącym w rekrutacji przysługują określone poniżej prawa:
  1. dostępu do swoich danych,
  2. żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe, a także żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
  3. żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych,
  4. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), fax. 22 531 03 01, godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00). Złożenie do UODO skarg w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej możliwe jest przy użyciu dedykowanych formularzy udostępnionych na platformie biznes.gov.pl. Platforma ta wytwarza urzędowe poświadczenie odbioru dokumentów elektronicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Inspektor Ochrony Danych
W Trakcja S.A. został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych. W przypadku realizacji wymienionych praw oraz zapytań związanych z ochroną danych osobowych, każda osoba, może zadawać pytania lub złożyć wniosek, kierując go na adres email iod@grupatrakcja.com, lub telefonicznie na nr 693 553 005.
6. Odbiorcy danych osobowych
Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom z grupy kapitałowej Trakcja S.A. Dane osobowe udostępniane są usługodawcom świadczącym usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich, jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. W umowach zawieranych z takimi usługodawcami stosowane są przepisy art. 28 RODO.
7. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
W przypadku przekazywania Twoich danych osobowych do państw trzecich, tj. do odbiorców mających siedzibę poza Europejski Obszar Gospodarczy lub Szwajcarią w krajach, które według Komisji Europejskiej nie zapewniają wystarczającej ochrony danych (kraje trzecie niezapewniające odpowiedniego poziomu ochrony), Administrator je przekazuje wykorzystując mechanizmy zgodne z obowiązującym prawem, które obejmują m.in. „Standardowe Klauzule Umowne“ UE, uzyskanie certyfikatu zgodności z Tarczą Prywatności przez osobę trzecią (w przypadku, gdy posiada siedzibę w Stanach |Zjednoczonych), gdy przekazywanie danych następuje do kraju trzeciego, wobec którego Komisja Europejska stwierdziła na podstawie decyzji, że państwo trzecie spełnia odpowiedni poziom ochrony.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...