Reporting Team Leader – new established SSC

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Reporting Team Leader – new established SSC
Job location: Poznań
Nr ref.: 4-7-57721

For our Client, new established Shared Service Center in Poznań, we are looking for candidates for the position of: Reporting Team Leader

 

Key responsibilities:

 

Management tasks:

  • Building the reporting factory in alignment with the shared service organization
  • Ensure the continuous delivery ability of the organization concerning the build and go live phase
  • Giving guidance and a positive example for all employees within the reporting factory
  • Implement and runs the Reporting Factory utilizing best practices concerning processes, people, role models, tools, activity splits aligned with the concepts of the overall Service Organization (GBS)
  • Managing the reporting factory in accordance with the strategic goals
  • Foster problem/conflict resolution, coaching and training for people development

Operative tasks:

  • Responsibility for creating, validating and distributing standard reports and ad-hoc queries
  • Coordination of first level support for user questions
  • Responsibility for tracking the completeness of data and the commenting process
  • Coordination and agreement of ad-hoc queries with the requesters
  • Execution of the effort estimation for ad hoc queries and coordination of the processing
  • Communication with IT and the requester
  • Coordination and participation of Technical conception and implementation of new reports
  • Responsibility for processing and realization of Change Requests (CR) with reporting requirements
  • Coordination and takeover of subtasks such as concept development, testing and acceptance during CR processing
Requirements:
  • Minimum of three years of solid, supervisory/ management experience
  • 3-5 years of experience in Reporting processes
  • Willingness to develop RF concept and ability to promote it inside the organization
  • Knowledge of reporting tools and reporting methodology (e.g. style guides, best practice reporting)
  • Technology background – SAC or other reporting tools and applications
  • Fluent in English, German is a plus
  • Good knowledge of MS Office and SAP
  • Knowledge of the business – would be the plus
  • Proven leadership skills and the ability to motivate people
  • Communication and presentation skills with problem solving skills and quality awareness
Benefits:
  • Interesting professional challenges in a dynamic, fast paced organisation
  • Opportunity for professional development in an international environment
  • Extensive benefit package (including private healthcare and Multisport card)
  • Friendly working atmosphere and open informal organizational culture
  • Attractive location
  • Possibility of being involved in local initiatives and social action projects
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka biura

Pracodawca: Phytomedica Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Szukam asystenta/asystentki do pracy na pół etatu w biurze w firmie działającej w branży farmaceutycznej. Do zadań będzie należeć prowadzenie korespondencji, prowadzenie biura, telefoniczna obsługa klientów / kontrahentów i inne zadania powierzone przez...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracodawca: Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Krosno

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek Merkury Market w Polsce oraz Słowacji.  Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym (mile widziani...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik rejestracji medycznej

Pracodawca: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wawer

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa - Wawer

Wymagane: wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego, doświadczenie w pracy w placówkach medycznych. Mile widziane: dyspozycyjność, elastyczność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją...