Asystent / Asystentka Działu Zasobów Kapitałowych

Fundusz Assay prowadzi działalność inwestycyjno-akceleracyjną w obszarze młodych, innowacyjnych przedsiębiorstw, wykorzystując szerokie doświadczenie zbudowane w obszarze doradztwa gospodarczego. Jesteśmy firmą objętą nadzorem KNF. W związku z dynamicznym rozwojem portfela spółek poszukujemy pracownika na stanowisko:

Asystent / Asystentka Działu Zasobów Kapitałowych
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie dyrektora działu w bieżących działaniach, m.in.:
  • Kontakt z dostawcami usług telekomunikacyjnych oraz baz danych
  • Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie rozliczeń i raportów
  • Organizowanie sprawnej pracy biura (administracja bazami danych)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Udział w projektach z zakresu HR
  • Współpraca z działem operacyjnym
  • Wsparcie w organizacji eventów integracyjnych oraz wewnętrznych eventów firmowych
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym (warunek konieczny)
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy w zespole
  • Obsługa Pakietu Office (Excel/ Outlook/ Power Point)
Mile widziane:
  • Samodyscyplina i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć dalszego rozwoju zawodowego
  • Nienaganna dykcja i prezencja
  • Dyspozycyjność
  • Organizacja pracy na bardzo wysokim poziomie
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wysokie zarobki
  • Aktywny udział w rozwoju firmy
  • Stałe wsparcie merytoryczne oraz szkolenia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w zespole profesjonalistów, otwartych na współpracę, wymianę wiedzy i doświadczeń
  • Pozytywną atmosferę
  • Możliwość awansu w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik oddziału nadzoru

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Nowe Miasto Lubawskie

wg programuWymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne