Office Manager z j. francuskim

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Office Manager z j. francuskim
Miejsce pracy: Zabrze
Nr ref.: 7-1-58616

Dla naszego Klienta z branży artystycznej poszukujemy osoby gotowej podjąć wyzwania związane ze stanowiskiem Office Managera z j. francuskim:

 

Zakres obowiązków:
  • koordynacja codziennej pracy biura (umawianie spotkań, organizowanie podróży służbowych, dokonywanie niezbędnych rezerwacji),
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz rejestracja korespondencji,
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego,
  • sporządzanie pism oraz przygotowywanie potrzebnych dokumentów,
  • zapewnianie efektywnego przepływu informacji,
  • reagowanie na bieżące potrzeby firmy,
  • współpraca z pozostałymi działami w kontekście niezbędnym do realizacji powierzonych zadań,
  • kontakt z dostawcami zewnętrznymi firmy.
  • sporządzanie zestawień oraz raportów zgodnie z zapotrzebowaniem firmy,
  • kontakt z dostawcami zewnętrznymi firmy.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego umożliwiająca komunikację w międzynarodowym środowisku,
  • umiejętność obsługi MS Office,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności budowania pozytywnych relacji,
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • samodzielność, dokładność oraz postawa proaktywna.
Informacje dodatkowe:
  • współpraca z liderem biznesowym w swojej branży,
  • umowa o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie składające się z części zasadniczego oraz premii,
  • perspektywa awansu w ramach struktury firmy,
  • ekspozycja na środowisko międzynarodowe.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przyciskupod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Insemica

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Bucz

Umiejętność obsługi pakietu MS Office Komunikatywność Motywacja do pracy i zaangażowanie Dobra organizacji pracy Prawo jazdy kat. B ZNAJOMOŚĆ BRANŻY ROLNICZEJ BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Radymno

Księgowanie dokumentów, weryfikowanie poprawności wystawianych dokumentów, deklaracji i sprawozdań,przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty,prowadzenie ewidencji kasowej.Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Rekrutacji (język niemiecki)

Pracodawca: ADRO Spółka Jawna

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Rumia

Wymagania: bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, kompetencja, pracowitość, dokładność, zaangażowanie oraz dobra organizacja, wykształcenie średnie lub wyższe, nie wymagamy doświadczenia w...