Specjalista ds. personalno – organizacyjnych

Agencja Zatrudnienia Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o.o. (nr wpisu do rejestru 8474) poszukuje dla swojego teamu kandydatów (k/m) na stanowisko:

Specjalista ds. personalno – organizacyjnych
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie ogólnej korespondencji z pracownikami i klientami korporacyjnymi
  • Planowanie, zarządzanie i koordynacja zatrudniania personelu do prac u klienta
  • Rekrutacja i dobór personelu do prac na terenie Niemiec i Polski
  • Realizacja procedur doboru personelu
  • Odpowiedzialność za pracowników, zlecenia oraz klientów korporacyjnych
  • Współpraca z niemieckimi przedsiębiorstwami koncernu
  • Udział w dokształcaniu i wydarzeniach organizowanych w Niemczech i w Polsce
  • Współudział w procesach decyzyjnych
  • Reprezentowanie przełożonych w ramach zakresu kompetencji
  • Monitoring sytuacji w zakresie działań konkurencji oraz rynku, w szczególności odnośnie cen kształtujących się na terenie działalności firmy
  • Współudział w opracowywaniu i realizacji standardów jakościowych
  • Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów w Niemczech i w Polsce
  • obsługa i doradztwo na rzecz klienta zorientowane na świadczone usługi, telefonicznie oraz osobiście u klienta
  • aktywna sprzedaż naszych produktów z zakresu usług kadrowych
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących akwizy
  • przygotowywanie planów dotyczących pozyskiwania klientów
  • rozwój długofalowych relacji z klientami
  • kształtowanie cen i warunków współpracy w ramach uzgodnionych kompetencji
Profil kandydata:
  • ukończone studia wyższe lub porównywalne doświadczenie zawodowe
  • pierwsze doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów
  • mile widziane doświadczenie zawodowe jak i zawodowe kompetencje doradcze w branży usług personalnych
  • dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat. B
  • ponadprzeciętne zaangażowanie
  • pewność w działaniu, podejście do klienta zorientowanie na realizację jego potrzeb

Z uwagi na ewentualną konieczność wykonywania prac przekrojowych oraz pracy w zastępstwie powyższy opis stanowiska pracy nie stanowi zamkniętego katalogu wymogów.

 

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...