Specjalista ds. administracyjno-prawnych

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno-prawnych
Miejsce pracy: podlaskie / Suwałki
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • opracowywanie i opiniowanie prawnych warunków umów z kontrahentami oraz z dostawcami materiałów i usług,
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz z organami administracji,
  • sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktów budowlanych,
  • prowadzenie rejestru oraz archiwizowanie dokumentów prawnych.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego prawniczego,
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży budowlanej),
  • dobrej znajomości języka angielskiego.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik oddziału nadzoru

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Nowe Miasto Lubawskie

wg programuWymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne