Pracownik Sekretariatu - Inspektor / Starszy Inspektor w Zakładzie Sieci Kanalizacyjnej

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Pracownik Sekretariatu - Inspektor / Starszy Inspektor w Zakładzie Sieci Kanalizacyjnej

(Pion Ścieków / Zakład Sieci Kanalizacyjnej /Wydział Zabezpieczenia Technicznego)

(Wybrany Kandydat zostanie zatrudniony na stanowisku Inspektora / Starszego Inspektora w Zakładzie Sieci Kanalizacyjnej)

Miejsce pracy: Warszawa ul. Jagiellońska 65/67


Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków:

  • organizacja pracy sekretariatu
  • praca w systemach informatycznych funkcjonujących w Spółce takich jak MB GIS, EOF, system prowadzenia postępowań przetargowych
  • przygotowywanie materiałów w zakresie funkcjonowania Zakładu w tym korespondencji i standardowych raportów
  • koordynowanie obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur oraz obsługa systemów kancelaryjnych obowiązujących w Spółce
  • obsługa i koordynacja spotkań, gości oraz połączeń telefonicznych
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma oraz udzielanie informacji telefonicznych dotyczących sieci kanalizacyjnej innym jednostkom i komórkom organizacyjnym Spółki
  • zamawianie materiałów biurowych, pieczątek, wizytówek itp. Nadzór nad realizacją umów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań prowadzonych przez Zakład Sieci Kanalizacyjnej
  • udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia średniego, mile widziane wyższe, preferowane wyższe techniczne
  • doświadczenia zawodowego minimum rok, preferowane powyżej 3 lat
  • znajomości obsługi pakietu Ms Office (Excel i Word)
  • umiejętności organizacyjnych, skrupulatności i dokładności
  • umiejętności analitycznego myślenia, pracy w zespole i pracy pod presją czasu
  • wysokiej kultury osobistej, energiczności, komunikatywności

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 28.09.2020r.

 

W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
  • dla celów archiwalnych: na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres  przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Pracownik reklamy

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Nowogard

przygotowywanie pojazdów do oklejania grafiką, pomoc przy oklejaniu pojazdów, docinanie oraz oklejanie płyt reklamowych, przygotowywanie materiałów do wykonywania nadruków, wykańczanie banerów reklamowych i inne prace związane ze stanowiskiem pracownik...

Aktywny od: wczoraj

Inspektor

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Nowy Tomyśl

Pracownik biurowy-zarządzanie obsługą terenów rekreacyjnych, placów zabaw, boisk. Zastępstwo w sekretariacie.Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brakUprawnienia: Doświadczenie zawodowe

Aktywny od: wczoraj

Sekretarka

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Szamotuły

- prowadzenie i ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- sporządzanie pism urzędowych,- archiwizowanie dokumentacji,- obsługa sekretariatu,Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brakUprawnienia: umiejetność obsługi urządzeń...