Specjalista ds. administracji

Praca w Lafarge to...

  • Bezpieczeństwo
  • Innowacje
  • Ludzie
  • Odpowiedzialny biznes
  • Rozwój

... i nie tylko!

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Żwirownia "Żagań - Miodnica" Gryżyce

 

 

Twoje zadania:
  • kontakt z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola zobowiązań,
  • raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, pisanie pism
  • prowadzenie i rozliczanie czasu pracy osób produkcyjnych
  • obsługa klientów w zakresie odbioru surowca budowlanego
  • weryfikacja upoważnień kierowców do odbioru surowców
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w zakresie sprzedaży surowców
  • prowadzenie raportów związanych z gospodarką magazynową
  • stała i ścisła współpraca z pozostałymi działami
 Nasze wymagania: 
  • wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu administracji (preferowana firma produkcyjno-handlowa)
  • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
  • wiedza z zakresu negocjacji, procedur sprzedażowych, ewidencji czasu pracy oraz zagadnień kadrowych
  • mile widziana znajomość systemu SAP oraz umiejętność posługiwania się programem Hodim
Oferujemy:
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji 
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną
Twoje korzyści:
  • Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
  • Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
  • Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
  • Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
  • Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
  • Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
  • Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Twoje miejsce. Twój wpływ. Twoja przyszłość.

Dołącz do nas!

APLIKUJ
INFORMACJA RODO (dla kandydatów do pracy w LafargeHolcim)

Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU

znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Kim jesteśmy:
  • jesteśmy obecni
    w 90 krajach
    świata
  • mamy 2500
    nowoczesnych
    zakładów
  • generujemy
    32,6 mld CHF
    sprzedaży netto
  • nasz zespół to
    115 000 osób
    na całym świecie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Biurowy do działu marketingu

Pracodawca: FELDER Group Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żory

OBOWIĄZKI aktywna komunikacja z klientami w mediach społecznościowych edycja profili firmowych w mediach społecznościowych obsługa programu logowania klientów odbieranie telefonów przygotowywanie poczty firmowej akwizycja nowych adresów z internetu telefonowanie do...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. zamówień

Pracodawca: Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Radomsko

tworzenie zleceń załadunkowych w dedykowanym systemie firmowym, tworzenie artykułów w dedykowanym systemie firmowym, zlecanie oraz koordynacja wysyłek materiałów testowych, inne zadania wspierające pracę działu. minimum średnie wykształcenie, mile widziane...