Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (m/f) z j.niemieckim

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

 

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

 

Nasz Klient, niemiecka sieć sklepów powstała w 2004 roku. Firma posiada ponad 2000 sklepów całej Europie. Filie przedsiębiorstwa, oferują produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. W związku z realizacją planów i otwieraniem nowych lokalizacji, poszukujemy kolejnej osoby do centrali w Katowicach do wsparcia Działu Techniczno- Budowlanego.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (m/f) z j.niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: SBT/T/KAT

 

ZADANIA I OBOWIĄZKI:
  • obsługa biurowa Działu Technicznego w siedzibie Centrali naszej sieci w Polsce.
  • zbieranie danych pochodzących od kierowników projektu i ich opracowywanie dla potrzeb Przełożonych oraz odpowiednich komórek w Siedzibie Głównej naszej firmy w Niemczech.
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg informacji pomiędzy Centralą w Polsce a Siedzibą Główną firmy w Niemczech, w odniesieniu do spraw związanych z działem technicznym.
  • nadzorowanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów, danych pomiędzy Kierownictwem Działu Technicznego a Zarządem Spółki oraz Pracownikami pozostałych działów w Centrali w Polsce.
  • opracowywanie kalkulacji kosztów inwestycji nowych lokalizacji dla centrali w Polsce i w Niemczech.
  • przygotowywanie umów z wykonawcami do danej lokalizacji przy zachowaniu standardów wewnętrznych firmy.
  • komunikowanie z Zarządcami podnajmowanych obiektów handlowych w zakresie uzgodnień technicznych oraz egzekwowania ich od wykonawców Wynajmującego.
  • komunikowanie z podmiotami zewnętrznymi (dostawcy mediów, wykonawcy, dostawcy materiałów i usług) współpracującymi z naszym Działem Technicznym w zakresie szeroko pojętych negocjacji umów i warunków.
  • udział w przygotowywaniu do przekazania danej lokalizacji do działu sprzedaży,
  • kompletowanie i analiza informacji na temat konkurencji na potrzeby przełożonych lub odpowiednich komórek w Głównej Siedzibie firmy w Niemczech,
  • uczestniczenie w procesie obsługi danych wewnętrznego systemu zarządzania ofertami i lokalizacjami TRADENET.
WYMAGANIA:
  • Biegła, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
  • Doświadczenie w pracy w branży technicznej lub budowlanej, najlepiej w obszarze administracyjnym
  • Umiejętność sporządzania umów i dokumentów, także w j. niemieckim
  • Zdolności analityczne, dobra organizacja czasu pracy, odporność na presję czasu i stres
  • Mobilność.
OFERUJEMY:
  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych i rozwijającej na rynku Polski i w innych krajach Europy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Zdolności i zmysł analityczno- techniczny
  • Umowę o pracę
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i umiejętności i awansu w strukturach
  • Udział w tworzeniu firmy na rynku polskim.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...