Asystent ds. Sprzedaży

Filozofia firmy LG koncentruje się na ludziach, szczerości oraz wierności zasadom. Naszym celem jest zrozumienie naszych klientów, tak aby nieustannie pracując nad innowacjami oferować im optymalne rozwiązania oraz zapewniać nowe doświadczenia, a tym samym przyczyniać się do poprawy jakości życia konsumentów. Jako innowacyjny partner zmieniamy się dla nich. Zmieniamy się dla Ciebie.

Nasza fabryka znajduje się w Biskupicach Podgórnych (gm. Kobierzyce), w niedalekiej odległości od Wrocławia. W obliczu nowych wyzwań i projektów w branży Automotive poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Asystent ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Biskupice Podgórne, Wrocław
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za relacje z Klientami z branży motoryzacyjnej i utrzymanie ich wysokiego poziomu satysfakcji
  • odpowiedzialność za zarządzanie sprzedażą i dostawami
  • koordynacja transportu
  • rozwiązywanie problemów
  • zarządzanie OTD/AR/FGI
  • przygotowanie niezbędnych dokumentów, raportowanie
  • inne działania zlecone, współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania:
  • dobra znajomość j. angielskiego
  • umiejętność obsługi programów Pakietu Office, w szczególności Excel
  • wykształcenie wyższe
  • mile widziane: doświadczenie w firmie produkcyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość branży motoryzacyjnej
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z LG Innotek Poland
  • dofinansowanie do karty Multisport,
  • bezpłatny pakiet opieki medycznej
  • dopłaty do wypoczynku i świąt
  • Program śniadanie dla Pracownika
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • bezpłatny transport z wielu miejscowości na terenie województwa dolnośląskiego
  • darmowy dojazd z wielu okolicznych miejscowości m.in: Wałbrzych, Sobótka, Nowa Ruda

Klikając w przycisk „Wyślij” w formularzu aplikacyjnym zgadzasz się na przetwarzanie przez LG Innotek Poland Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@lginnotek.com. Twoje dane osobowe wskazane w 221 § 1 Kodeksu pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@lginnotek.com lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iodo@lginnotek.com.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjnych - Sekretariat

Pracodawca: Zakłady Usługowe EZT S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Sosnowiec

Opis stanowiska: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie Wprowadzanie dokumentacji do elektronicznego systemu obiegu dokumentów Aktualizacja i tworzenie Regulaminów, Zarządzeń, Schematów organizacyjnych Obsługa Sekretariatu w tym odbieranie i łączenie rozmów...

Aktywny od: dzisiaj

Assistant / Service Operations Officer in Settlement PL

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to explore settlement area and have direct impact on trade execution? We are now looking for an Assistant / Service Operations Officer in Settlement PL - transition project. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the...

Aktywny od: dzisiaj

Business Supporter to GFCP Application Management

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Do you want to be part of one of the most exciting efforts going on within Nordea? Do you want to join a high performing Nordic unit, working at the forefront in fighting financial crime?  We are now welcoming an Operational Business Supporter to contribute with your...