Specjalista ds. Administracji Ruchu

Specjalista ds. Administracji Ruchu
Miejsce pracy: Koszalin
Nr ref.: ADM/2020/09/Koszalin

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Lokalizacja: Koszalin, ul. Przemysłowa


Godziny pracy: praca na cały etat, w godz. 10.30-18.30

 

Specjalista ds. administracji ruchu w DB Schenker to stanowisko administracyjne (biurowe). Twoja praca będzie polegała na rozliczaniu kierowców z listów przewozowych, dokumentów zwrotnych, potwierdzaniu dostaw przesyłek, rozliczenie usługi pobrania, taksacji listów przewozowych, fakturowaniu oraz telefonicznej obsłudze klienta.

 

Profil kandydata:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • swoboda w posługiwaniu się pakietem Microsoft Office – zarówno MS Word jak i Excel,
  • otwartość na pracę w godzinach popołudniowych,
  • gotowość do pracy zespołowej, pomocy innym i współdziałania,
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków i determinacja do rozwiązywania problemów operacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • otwartość na pracę z wymagającym klientem.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • kreatywność i otwartość w poszukiwaniu nowych rozwiązań.

Oferujemy:


Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...