Administrator floty

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Administrator floty
Miejsce pracy: Żołynia

 

OPIS STANOWISKA:
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej floty,
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań na potrzeby firmy (raporty paliwowe, szkodowe, analiza GPS),
  • Rejestracja pojazdów,
  • Nadzór na polisami ubezpieczeniowymi oraz badaniami technicznymi pojazdów,
  • Rozliczanie czasu pracy kierowców,
  • Organizowanie zezwoleń na przyjazdy, licencji transportowych itp.
WYMAGANIA:
  • Znajomość MS Office (Excel),
  • Komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Znajomość branży transportowej,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odpowiedzialność,
  • Prawo jazdy kat. b
OFERUJEMY:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży,
  • Wsparcie doświadczonego zespołu,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwości rozwoju,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Zarobki adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Nakło Śląskie

zapoznianie się z przepisami BHP i p.poż., zapozannie się z dokumentacją ŚODR, zapoznanie się z metodyką pracy doradczej, wykonywanie prac biurowych, pomoc w organizowaniu szkoleń, przyotowanie wniosków dla rolników,Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. sprzedaży i handlu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żywiec

Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Pomoc w archiwum zakładowym, w tym: -przygotowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum -sporządzanie dokumentacji na stanowisku archiwisty -układanie w archiwum przekzanych dokumentów oraz pomoc w kancelarii Starostwa, w tym: -rejestrowanie korenspondemcji...