Administrator / Administratorka budowy

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej i specjalistów niższego szczebla dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko Administratora/-ki budowy w Połańcu.

Administrator / Administratorka budowy
Miejsce pracy: Połaniec

 

Zakres obowiązków:
  • Udzielanie wsparcia w sprawach organizacyjnych i szkoleniach na budowie
  • Udział w obsłudze klientów
  • Wsparcie organizacyjne pracowników na budowie
  • Wydawanie przepustek
  • Przygotowywanie raportów
Wymagania:
  • Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz
Oferujemy:
  • 1,5 - roczny kontrakt w oparciu o umowę B2B lub umowę- zlecenie

Przesyłając CV w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie jednocześnie oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Politykę Prywatności Globetek Sp. z o.o., zamieszczoną na stronie www.globetek.pl.

Oświadczam również, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Globetek Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie 41-506, ul. Leśna 83, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnie trwających i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), w tym na udostępnianie ich w powyższym zakresie klientom Globetek Sp. z o.o.

Rozumiem ponadto, że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne oraz ze posiadam prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania, zmieniania oraz modyfikowania - zgodnie z przepisami ww. Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, a zgoda na przetwarzanie moich danych może być przeze mnie odwołana w każdym czasie.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...