Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osoby, która posiada:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 300 pracowników,
  • wykształcenie wyższe (kierunek księgowość, ekonomia, prawo, prawo pracy),
  • znajomość programu kadrowo-płacowego TETA będzie atutem,
  • bardzo dobrą praktyczną znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych,
  • bardzo dobrą znajomość MS Office, w tym programu Excel,
  • komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziane),
  • umiejętność budowania bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • dobrą organizację pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów, a także samodzielność i systematyczność.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów,
  • tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczeń w zakresie nieobecności pracowniczych, urlopów i zwolnień lekarskich,
  • sporządzanie raportów kadrowych,
  • przygotowywanie i weryfikacja prawidłowości naliczeń listy płac dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie),
  • przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości dla ZUS, sporządzanie korekt ZUS dotyczących dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych,
  • kontrola i sporządzanie corocznych deklaracji do Urzędu Skarbowego,
  • współpraca z działem księgowości w zakresie przepływu środków pieniężnych związanych z wynagrodzeniem pracowników i prawidłowością ich księgowania,
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu Pracy.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w kompetentnym zespole,
  • pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi,
  • wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych,
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover,
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok”,
  • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (m.in. dofinansowanie biletów do kina i teatru, karty sportowej, zniżki na różne produkty i usługi, krótkoterminowy wynajem samochodów), grupowe ubezpieczenie NNW, możliwość zakupu  i uczestnictwa w programie dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka (k/m) z językiem angielskim

Pracodawca: Grupa Inter Cars

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Główne zadania: bieżąca obsługa recepcji oraz spotkań służbowych, obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie salami konferencyjnymi, zarządzanie kalendarzem spotkań firmowych, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, dbanie o właściwy...

Aktywny od: dzisiaj

Triażysta

Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

(Miejsce pracy do wyboru: Aleje Jerozolimskie, Wołoska, Inflancka)   Aplikuj, jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie, znasz język angielski na poziomie min. B1, jesteś osobą komunikatywną, chcesz pracować w ramach umowy zlecenie. Twoimi głównymi obowiązkami...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny ds. Spedycji Morskiej

Pracodawca: cargo-partner spedycja sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie...