Administrator Sprzedaży

Administrator Sprzedaży
Miejsce pracy: Łomianki
  • Chcesz uczestniczyć w sukcesie firmy i wspierać dział sprzedaży swoimi wynikami?
  • Chcesz być odpowiednio doceniany za swoją pracę?
  • Jesteś zorganizowany i zdyscyplinowany?
  • Znasz Excel i potrafisz tworzyć narzędzia niezbędne do analiz?
  • Potrafisz łączyć wiele faktów i wyciągać z nich wnioski?
  • Nie boisz się poznawać nowych ludzi?

Jeśli tak zapraszamy do naszego zespołu!

Od nas otrzymasz:

  • Umowę o pracę
  • Niezbędne wsparcie wdrożeniowe bezpośredniego przełożonego, szefa sprzedaży.
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon i komputer.
  • Dobrą atmosferę pracy w środowisku młodych, zaangażowanych ludzi.

Za co będziesz odpowiedzialny:

  • Tworzenie narzędzi analitycznych dla potrzeb zarządzania sprzedażą.
  • Zbieranie informacji o rynku i konkurencji.
  • Administrowanie narzędziami pracy handlowców.
  • Komunikacja z handlowcami.
  • Rozliczanie premii sprzedawców.
  • Wstępną selekcję nowych kandydatów na pracowników.
  • Zarządzanie dokumentacją biurową i HR-ową.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Junior Process Officer in Banking Operations Poland

Pracodawca: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

ZOBACZ WIĘCEJ

łódzkie / Łódź

  Would you like to work with loans? We are now looking for a Junior Process Officer to who will be responsible for delivering great quality product related to all kind of loans. We invite you to become a member of highly motivated team, collaborate with our stakeholders in...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Hasco-Lek S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Przejmij odpowiedzialność za: kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w organizacji codziennej pracy Zarządu, organizowanie spotkań i prowadzenie terminarza Członków Zarządu, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów dla Zarządu,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Vice Prezesa Zarządu ds. handlu i marketingu

Pracodawca: Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk

  Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie raportów i zestawień oraz wsparcie administracyjne, Przygotowywanie analiz i prezentacji, Zarządzanie terminarzem spotkań, Obsługę spotkań biznesowych, Organizację spotkań wewnętrznych...