Asystent / Asystentka Zarządu

Grupa ERBUD posiada 30-letnie doświadczenie w realizacji prestiżowych projektów budowlanych. Na polskim rynku jest jedną z pięciu czołowych grup budowlanych. Grupa działa głównie na rynku polskim i niemieckim.

 

Spółka ERBUD S.A., jako generalny wykonawca, realizuje projekty komercyjne, użyteczności publicznej, energetyczne, budownictwa mieszkaniowego oraz inżynieryjno-drogowego.

Od 2007 roku ERBUD jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych

w Warszawie.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy samodzielnej, otwartej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
OCZEKIWANIA:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie lub pokrewne),
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • doskonała organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
  • sprawna organizacja i koordynacja narad, spotkań, podróży służbowych i delegacji zagranicznych,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • przygotowywanie dokumentacji na spotkania Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • dbanie o właściwy obieg korespondencji, dokumentów i informacji,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura (w tym bieżąca kontrola stanu biura i podejmowanie działań zapewniających płynne funkcjonowanie biura),
  • bieżąca współpraca z innymi obszarami w firmie (między innymi: pion finansowy, pion marketingu, pion IT),
  • dekretacja faktur.
Oferujemy:
  • opiekę medyczną
  • naukę języków obcych
  • dofinansowanie do pakietów sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
APLIKUJ
Prosimy o dołączanie do aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych widocznej po kliknięciu przycisku APLIKUJ.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik oddziału nadzoru

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Nowe Miasto Lubawskie

wg programuWymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne