Asystent / Asystentka Zarządu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ASYSTENT/KA ZARZĄDU

 

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego,
  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów i tłumaczeń,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja).

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i w piśmie), znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • umiejętność redagowania pism, sporządzania tłumaczeń ustnych i pisemnych,
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • zdolności organizacyjne i analityczne,
  • skrupulatność, punktualność, sumienność, elastyczność w działaniu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

 

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – ASYSTENT/KA ZARZĄDU


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas, na adres wskazany w tym ogłoszeniu.

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracyjno-biurowych

Pracodawca: Dino Polska S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Krotoszyn

Analizę dokumentów zgodnie z procedurami firmy Wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie Współpracę z pozostałymi działami w firmie Samodzielne realizowanie bieżących zadań Otwartości na nowe wyzwania Bardzo dobrej organizacji pracy Komunikatywności...