Specjalista ds. administracji (K/M)

GEODIS to światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, od ponad 100 lat wspiera Klientów, oferując szeroki wachlarz rozwiązań transportowo-logistycznych. Wizja GEODIS to partnerstwo na rzecz rozwoju Klientów. Osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu wzajemnie uzupełniających się liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Jesteśmy obecni w 120 krajach, zatrudniając około 41 000 pracowników. W Polsce dynamicznie rozwijamy swoją działalność, zatrudniając ponad 300 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

Sekretem sukcesu Geodis jest pasja i zaangażowanie naszych Pracowników, dlatego zatrudniamy najlepszych specjalistów na rynku, zapewniając im szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. Dbamy o zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Pracowników i ich Rodzin poprzez bogaty pakiet socjalny oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań. Dzięki uporządkowanej strukturze oraz przyjaznej atmosferze opartej na partnerstwie i wzajemnym szacunku sięgamy po liczne sukcesy na rynku polskim  i światowym.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracji (K/M)
Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska:
  • Praca w Dziale Administracji, wspierającym Oddział Spedycji Morskiej
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji spedycyjnej
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Weryfikacja, ewidencjonowanie i zatwierdzanie faktur kosztowych w systemie
  • Wprowadzanie do systemu faktur (zapewniamy szkolenie)
  • Wystawianie faktur oraz dokumentów korygujących (nie wymagamy doświadczenia)
  • Archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie zestawień i raportów
  • Praca w godzinach 8-16 lub 9-17
  • Lokalizacja: Gdynia, ul. Janka Wiśniewskiego
U kandydatów zwracamy uwagę na:
  • Wykształcenie w kierunku administracyjnym/księgowym lub transportowo-logistycznym
  • Mile widziani studenci kierunków: logistyka, transport, ekonomia, administracja
  • Doświadczenie na stanowisku, związanym z obsługą dokumentów/faktur
  • Atutem będzie doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie o profilu transportowo-logistycznym (idealnie spedycja morska)
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
Zapewniamy:
  • Ciekawą pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie z kapitałem francuskim
  • Szerokie możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające
  • Bardzo doby start dla osób które chcą poznać specyfikę pracy w Oddziale Spedycji Morskiej
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży tarnsportwo-logistycznej
  • Przyjazną atmosferę pracy opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku
  • Kartę MultiSport wielu wariantach do wyboru
  • Szeroki pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Ubezpieczenie na życie dla Pracowników i ich Rodzin
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (który obejmuje min.: wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta)
  • Świeże owoce w każdy wtorek
  • Ciekawe eventy i wyjazdy integracyjne
  • Przyjazne, nowoczesne biuro z parkingiem dla pracowników

W CV prosimy umieścić klauzulę:

Aplikując na powyższe ogłoszenie rekrutacyjne, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonym kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż:


  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geodis Polska sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 17a zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010176, NIP 524-23-88-571, Regon 017229471
  • Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: janusz.kacprowicz@geodis.com
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji prowadzanych przez Geodis Polska sp. z o. o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  • Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.
  • Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Główny specjalista

Pracodawca: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Czynniki szczególnie utrudniających wykonywanie zadań:  - zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  - praca administracyjno- biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, -...

Aktywny od: wczoraj

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pracodawca: Cavatina GW Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Bielsko-Biała

Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji i nadzór nad obiegiem informacji, nadzór nad korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną, obiegiem dokumentów, rejestracja faktur, odbieranie telefonów i łączenie rozmów, odpowiedzialność za recepcję, organizowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Referent ds. administracji

Pracodawca: SuperDrob S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Karczew

Obowiązki: wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie zamówień w obowiązującym programie; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów według określonego w Spółce schematu; nadzór nad terminowym przepływem informacji i obowiązującą...