Inspektor ds. rozliczeń i ewidencji odpadów

 

Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A. duża firma logistyczno-transportowa z branży gospodarki odpadami, poszukuje kandydatów do pracy we Wrocławiu na stanowisko:

 

Inspektor ds. rozliczeń i ewidencji odpadów
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: IR/08/2020

Podstawowe zadania:

  • sporządzanie Kart Przekazania Odpadów,
  • sporządzanie Kart Ewidencji Odpadów,
  • sporządzanie sprawozdań wynikających z przepisów o gospodarce odpadami,
  • wnioskowanie  do organizacji odzysku o dokumenty DPO (dokumenty potwierdzające odzysk) i DPR (dokumenty potwierdzające recykling)
  • sporządzanie wewnętrznych raportów z informatycznych systemów Spółki

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi programów MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • wysoka kultura osobista.

Praca na 2 zmiany.

Od kandydatów oczekujemy przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV)

ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania ALBA S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Szczecińska 5, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Prosimy o umieszczenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych w CV.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem „rekrutacja.wpo-alba@alba.com.pl”

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie są profilowane.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja.wpo-alba@alba.com.pllub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem inspektor.odo.wpo@alba.com.pl

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Nakło Śląskie

zapoznianie się z przepisami BHP i p.poż., zapozannie się z dokumentacją ŚODR, zapoznanie się z metodyką pracy doradczej, wykonywanie prac biurowych, pomoc w organizowaniu szkoleń, przyotowanie wniosków dla rolników,Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Aktywny od: wczoraj

Asystent ds. sprzedaży i handlu

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Żywiec

Kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura,...

Aktywny od: wczoraj

Archiwista

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Mielec

Pomoc w archiwum zakładowym, w tym: -przygotowanie dokumentacji celem przekazania jej do archiwum -sporządzanie dokumentacji na stanowisku archiwisty -układanie w archiwum przekzanych dokumentów oraz pomoc w kancelarii Starostwa, w tym: -rejestrowanie korenspondemcji...