Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/20/0195
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii i koordynowanie jej obiegu, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami, umawianie i koordynowanie spotkań prawników i klientów kancelarii, prowadzenie kalendarza spotkań i organizacj apodróży służbowych prawników,zapewnianie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym, przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych, dbanie o sprawny przepływ informacji pomiedzy prawnikami, redagowanie i edytowanie pism przygotowanych w kancelarii, archiwizowanie dokumentów, zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe, obsługa baz danych dostępnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami, współpraca z klientami zewnętrznymi kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami, współpraca z klientem zewnętrznym kancelarii, dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi tj. sądami, urzędami
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

dobra znajomość oprogramowania MS Office, znajmość języków obcychbardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność i dynamika działaniasamodzielność, komunikatywność, sumienność i odpowiedzialnośćwysoka motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobistaodporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Miejsce pracy:

Braniewo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 033,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów

Pracodawca: Adamed Pharma S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie ryzykiem, Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. OCR i zarządzania elektronicznym obiegiem faktur

Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja odczytanych danych przez OCR oraz uzupełnienie brakujących danych z faktur zeskanowanych, monitorowanie procesu weryfikacji faktur zakupowych w systemie EOF, koordynowanie systemu EOF poprzez wsparcie użytkowników,...

Aktywny od: dzisiaj

Prezes Zarządu

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

wykształcenie wyższe, prawnicze, ekonomiczne lub zarządzanie minimum 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku kierowniczym minimum 10 letni staż pracy posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych niekaralność znajomość prawa spółdzielczego, ustawy...