Specjalista ds. administracyjno-sprzętowych

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno-sprzętowych
Miejsce pracy: Sokołów Małopolski
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • bieżąca kontrola realizacji dostaw,
  • koordynację prac dostawców usług transportowych,
  • rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie,
  • przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego w obszarze logistyka,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku związanym ze sprzętem,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS-Office i systemu Microsoft,
  • umiejętności pracy pod presją czasu.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów

Pracodawca: Adamed Pharma S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie ryzykiem, Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. OCR i zarządzania elektronicznym obiegiem faktur

Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikacja odczytanych danych przez OCR oraz uzupełnienie brakujących danych z faktur zeskanowanych, monitorowanie procesu weryfikacji faktur zakupowych w systemie EOF, koordynowanie systemu EOF poprzez wsparcie użytkowników,...

Aktywny od: dzisiaj

Prezes Zarządu

Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

wykształcenie wyższe, prawnicze, ekonomiczne lub zarządzanie minimum 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku kierowniczym minimum 10 letni staż pracy posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych niekaralność znajomość prawa spółdzielczego, ustawy...