Analityk HR

Każdego dnia przewozimy miliard osób na całym świecie. Naszymi windami, schodami i chodnikami ruchomymi podróżuje 500 000 ludzi na minutę - to cały Poznań, pięć razy Koszalin czy jedna trzecia Warszawy.


Zatrudniamy blisko 60 000 pracowników w ponad 100 oddziałach na wszystkich kontynentach. Jednak Schindler to nie tylko duże liczby, szczytne idee i szwajcarska precyzja w każdym detalu. Nasza organizacja to również twórczy mix doświadczenia i innowacji, szczere przyjaźnie oraz szansa na wspaniałą karierę.

Dołącz do naszego zespołu i poznaj ludzi tworzących sukces
marki Schindler w Polsce.
Analityk HR
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków obejmuje :

  • Opracowywanie cyklicznych raportów i analiz związanych z obszarem personalnym
  • Analiza i rekomendowanie wniosków o zmiany w zakresie warunków zatrudnienia i wynagradzania pracowników Spółki
  • Projektowanie systemów premiowania, regulaminów oraz procedur ich rozliczania
  • Analiza benefitów i wynagrodzeń pracowników w odniesieniu do warunków rynkowych
  • Współudział w ustalaniu celów premiowych kadry managerskiej oraz pracowników operacyjnych objętych systemem premiowania
  • Przygotowywanie planów krótko- i długoterminowych budżetów wynagrodzeń (w tym rezerw) oraz świadczeń pracowniczych
  • Współpraca z innymi działami w ramach struktury firmy

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem branżowym
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach
  • Pracę w inspirującym i zorientowanym na współpracę zespole
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Dostęp do atrakcyjnych benefitów pozapłacowych
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w analizie danych personalnych
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki to: ZZL, psychologia, socjologia, finanse, informatyka)
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel oraz Power Point
  • Znajomość systemu SAP HR oraz TETA (mile widziana)
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność wizualizacji oraz prezentowania danych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka CEO - Asystentka Biura

Pracodawca: FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Mamy dla Ciebie pracę, która głownie polega na: prowadzeniu kalendarza Dyrektora Generalnego, samodzielnym prowadzeniu recepcji biura (front desk) oraz innych pracach organizacyjnych związanych z zarządzaniem i codziennym funkcjonowaniem biura, zarządzaniu sprawnym i...

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

ZOBACZ WIĘCEJ

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak

Aktywny od: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Pińczów

zapoznanie z działalnością oraz organizacja biura, poznanie dokumentów księgowych małych firm obsługiwanych przez biuro, zapoznanie się z dokumentacja finansowo- księgowo- kadrową; dokumentacja Zus, program Płatnik, Optima, Tax-Pro; zapoznanie się z...