Pracownik biurowy do obsługi Sekretariatu

Ogłoszenie numer: 2833370, z dnia 2019-12-02

Jesteśmy firmą specjalizującą się od 1994 roku w wykonawstwie robót budowlanych opartych na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych i doradztwie technologicznym.

W strukturze wykonywanych robót dominują remonty kapitalne oraz roboty budowlano-montażowe obiektów mieszkalnych, biurowych, usługowych i przemysłowych.

Wykonujemy kompleksowe roboty ogólnobudowlane inwestycyjne i remontowe w generalnym wykonawstwie
w zakresie: przebudowy, modernizacji obiektów, inwestycji stanów surowych, modernizacji i przebudowy obiektów budowlanych niekubaturowych (np. parkingi, wiadukty).

Zakres oferowanych usług obejmuje również roboty specjalistyczne: Posadzki dla przemysłu ciężkiego i spożywczego, Izolacje przeciwwodne dla budowli podziemnych i naziemnych oraz dachów zielonych, Naprawy konstrukcji betonowych, w tym iniekcje uszczelniające i scalające, wzmocnienia powierzchni, powłoki antykorozyjne, Konstrukcje aluminiowo-szklane, w tym ślusarka drzwiową i okienną, fasady i ściany kurtynowe, ogrody zimowe, okładziny, żaluzje elewacyjne i wyroby specjalne na zamówienie, Roboty remontowe budynków zabytkowych.

Naszą filozofią jest utrzymywanie najwyższego standardu obsługi klienta. W tym celu zatrudniamy technologów, projektantów oraz inżynierów posiadających najwyższe kwalifikacje i długoletnie doświadczenie w budownictwie. Prowadzona od lat polityka jakości, zaowocowała otrzymaniem w 2002 roku świadectwa Bureau Veritas Quality International potwierdzającego wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2008.

W ostatnich latach otrzymaliśmy wiele prestiżowych nagród i wyróżnień (m.in. w Gazelach Biznesu, Wehikułach Czasu oraz Diamentach Forbesa).

Pracownik biurowy do obsługi Sekretariatu

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Sporządzanie zamówień m.in. materiałów, sprzętu;
  • Weryfikacja faktur;
  • Kontrola i prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  • Bieżąca obsługa biura;
  • Ścisła współpraca z biurami w Katowicach i w Warszawie;
  • Pozostałe czynności zlecane na bieżąco.

Wymagania

  • Biegła obsługa programów Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych;
  • Rzetelność, sumienność, dokładność;
  • Samodzielność i logika w myśleniu.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz przejrzyste warunki zatrudnienia;
  • Udział w ciekawych i odpowiedzialnych zadaniach;
  • Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Program MultiSport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Business Assistant with German / French / Dutch or Finnish

Pracodawca: Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

kujawsko-pomorskie /

We are looking for native speakers ready to join new, fantastic customer service team on the position of Business Assistant Responsibilities: Proactive support of sales-oriented activities Manage and expand existing accounts through telephone sales support Built optimal...

Aktywny od: dzisiaj

Executive Assistant

Pracodawca: QIAGEN BUSINESS SERVICES

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Location: Wroclaw (Breslau), Poland Functional Area:Administrative Support Employment Type: Regular Full-Time Duration: unlimited   Position Description Cooperate with Senior Management located in the US. Coordinate meetings and events, book travels, manage calendars....

Aktywny od: dzisiaj

Junior Customer Master Data Coordinator

Pracodawca: Motorola Solutions Systems Polska

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

Company Overview   At Motorola Solutions, we create technologies our customers refer to as their lifeline.  Our technology platforms in communications, software, video and services help our customers work safely and more efficiently.  Whether it’s helping firefighters...